Veel gestelde vragen

 

Welke vragen hebben onze klanten?

Service

Q: Krijg ik proefjes bij mijn bestelling?

A: Ja u krijgt minimaal 2 proefjes bij elke bestelling die u plaatst. Wanneer u voor meer dan € 100,00 besteld hebben wij meestal nog een extra leuke verrassing voor u.

Q: Hoe gaat Style 4 om met garantie?

A: Op al onze producten is wettelijke garantie van toepassing. Wanneer u producten online koopt hebben wij als bedrijf garantieverplichting onze producten moeten voldoen aan wat u als koper redelijkerwijs mag verwachten. U koopt bijvoorbeeld een warmte dekken bij Style 4 en na een paar keer gebruik is deze kapot. Voldoet dit product niet aan de redelijke verwachting van u als klant en zullen wij dit kosteloos herstellen of vervangen. Als klant heeft u de verantwoording dat u alleen defecten meldt die binnen de garantie vallen en niet zijn te wijten aan een defect door fout gebruik. Vragen over garantie worden het snelst beantwoord wanneer u mail naar retour@style4.nl


Q: Hoe kan ik een klacht indienen over een product en/of dienst?

A: Je kan een klacht indienen via het email adres klachten@style4.nl, zodra we je klacht hebben ontvangen zenden wij u een ontvangstbevestiging met aanvullende informatie.

Q: Hoelang duurt het voor dat ik een inhoudelijke reactie krijg op mijn klacht?

A: Wij geven een inhoudelijke reactie per email binnen 10 werkdagen.

Q: Ik ben het niet eens met de afhandeling van mijn klacht, wat nu?

A: U kunt een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via, www.sgc.nl 
of bij Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/



Q: Hoe vaak kan ik maximaal een nieuwsbrief verwachten?

A: Onze marketing afdelingen verstuurd niet meer dan 3 normale mailings en 2 persoonlijke mailings per week.

Bestellen

Q: hoe kan ik een bestelling plaatsen?

A: Klik hier > Hoe kunt u een bestelling maken

Q: hoe kom ik aan een Style 4 kortingscode?

A: De meeste codes worden verspreid via style4's, Twitter, Facebook, Google+, Vouchercode

Prijzen

Q: Waarom is de prijs van de een grotere maat parfum soms voordeliger dan de kleine variant(en).

A: Soms kan onze inkoop afdeling deze maat zeer gunstig inkopen bij de leveranciers waardoor wij deze voor een hele scherpe actie prijs kunnen aanbieden.

Q: Jullie prijzen zijn altijd heel concurrerend met andere winkels, hoe kan dit?

A: Omdat wij een grote klantenkring kennen en daardoor voorraden groot kunnen inkopen krijgen wij van onze leveranciers vaak extra korting. Bij Style 4 profiteert u als klant mee van de voordelen die wij dankzij u kunnen bereiken.

Bezorging


Q: Wat is een Traceercode / Track and Trace?

A: Al onze pakketten zijn voorzien van een unieke code waarmee wij en u het pakket wat naar u wordt verzonden kan worden getraceerd.


Q: Ik heb een traceercode gehad maar deze werkt niet

A: De dag dat u de traceercode ontvangt kunt de code nog niet gebruiken. Meestal kunt u een dag nadat u de code heeft ontvangen direct in de ochtend zien waar u pakket zich bevindt.


Extra Informatie

Mocht u na 2 dagen nog geen status krijgen van uw pakket verzoeken wij u de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen.


Q: Waar vindt ik meer informatie over binnenlandse zendingen?

A: Wilt u meer informatie over verzendkosten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0) 180 700 233 of gaat u naar de Pagina in de footer aangegeven met “Verzending Nederland”.


Q: Ik woon in het buitenland, kan ik een bestelling plaatsen?

A: Inwoners van belgie kunnen gewoon een bestelling plaatsen online tegen het aangegeven tarief voor België. Inwoners van andere landen kunnen ook een bestelling plaatsen. De verzendkosten zijn hiervan hoger dan de standaard verzendkosten online aangegeven. Wilt u meer informatie over verzendkosten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0) 180 700 233 of gaat u naar de Pagina in de footer aangegeven met “Verzending Buitenland”.


Q: Ik heb een kaartje van DHL bode ontvangen met een code. Wat kan ik met deze code?

A: via de link: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist kunt u de code invullen incombinatie met uw postcode en kunt u verder bepalen of u het pakket op een DHL Servicepoint wilt afhalen, het pakje bij een van de buren laat bezorgen of het pakje op een ander dag of tijd laat bezorgen.

Voorbeeld Kaartje DHL Parcelware


Q: Kan ik een tijdindicatie zien wanneer de bode langs komt?

Via PostNL: U kunt de tijdsindicatie zien wanneer u op de website van Postnl Track & Trace gebruikt met uw barcode.

Via Selectvracht: Op de site http://www.selektvracht.nl/home.shtml kunt u een postcode en huis nummer invullen onder het kopje: "Hoe laat komt de bezorger in mijn postcodegebied?" U heeft hier geen Track & Trace Code nodig en kunt dus voor dat u gaat bestellen ook zien op welke dag u h 

Betalen

Algemeen:

Q: Ik heb de verkeerde optie voor betaling gekozen en wil via Ideal afrekenen kan dit nog achteraf?

A: Betalen met Ideal is geen punt, zendt een email naar administratie@style4.nl met u verzoek en wij zetten alles in werking voor u.


Q: Welke betaalmethode heb ik om mijn betaling te doen?

A: U kunt betalen via:

- Ideal, U betaald direct via internet bankieren met u bank.
- Paypal, U betaald Internationale online rekening en veel gebruikte methode op marktplaats.
- Creditcard, betaling per visa Mastercard of American Express.
- Bancontact/Mistercash, U betaald via de betaalmethode voor onze belgische klanten.
- Bitcoins, U betaald met de bekendste digitale munt.
- Rembours, U betaald aan de postbode contant en gepast bij levering.
- Zelfvooraf, U doet de betaling vooraf met internetbankieren of acceptgiro.

 Via Ideal

Q: Wat is ideal?

A: iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank.


Q: Welke Banken bieden Ideal aan?

A: iDEAL is beschikbaar voor consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Consumenten die internetbankieren, kunnen direct gebruik maken van iDEAL.


Q: Betalen met Ideal lukt niet.

A: Het kan zijn dat u bank een IDeal storing heeft. Check altijd bij een betaling die niet lukt allestoringen.nl/storing/ideal, Mocht er bij u bank geen storing bekend zijn neem dan contact met de klantenservice.


Q: Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens mijn iDEAL betaling. Echter, het te betalen bedrag is van mijn rekening geboekt en de webwinkelier heeft het geld niet ontvangen. Wat moet ik doen?

A: Maak u geen zorgen wij komen er samen uit. Neem contact op met ons via klanten@style4.nl of bel naar +31 (0) 180 700 233, wij zullen navraag doen bij onze Collecterende Payment Service Provider die voor ons de ideal betalingen regelt.


Via bank overboekingen:


Q: Ik heb de optie aangegeven “ik betaal vooruit met bankoverboeking” hoe moet ik het bedrag overmaken en op welke rekening?

A: U kunt het bedrag overmaken t.a.v. STYLE 4 B.V. Op rekening nummer IBAN "NL 72 RABO 0311 8226 22", uw ordernummer is het kenmerk voor de betaling en dient u in te vullen in het kenmerken / omschrijvingsveld.


Q: Wat is jullie BIC bankcode?

A: Ons BIC Code is "RABONL2U:


Via PayPal:


Q: Hoe gaat de betaling in werking via Paypal?

A: U kiest de optie Paypal en kan daarna via uw Paypal account inloggen en betalen.

Via Creditcard :


Q: De betaling van mijn creditcard mislukt maar ik heb wel voldoende saldo?

A:Bij Style 4 kunt u alleen betalen met creditcards waarop 3d Secure is geactiveerd. Heeft u dit niet dan is het niet mogelijk te betalen via Creditcard. Het kan ook zijn dat het bedrag wat u wilt te hoog is omdat wij limit hebben op een creditcard betaling. Heeft u problemen met een creditcard betaling kunt u contact opnemen met onze tussenpersoon Mollie B.V. via +31 20 820 20 70 zei kunnen u in veel gevallen de reden van weigering vertellen.